Synpunkter på din serviceresa
Här kan du skriva synpunkter eller klagomål på din sjuk – eller färdtjänstresa samt din Närtrafiksresa. Dina synpunkter är viktiga för oss!
Om du har synpunkter på din Serviceresa (sjuk- eller färdtjänstresa) kan du använda formuläret nedan.
Övriga ärenden
Exempelvis frågor om beställning och bokning av en färdtjänstresa, sjukresa eller Närtrafiksresa görs över telefon till 010 - 35 75 050. Frågor som berör exempelvis färdtjänsttillstånd hänvisas till våra färdtjänsthandläggare.
Ett ärendenummer visas längst ned på sidan när formuläret har skickats. Spara ärendenumret.
Frågor om reseersättning vid sjukresor?
Här kan du läsa om vad som gäller för reseersättning för exempelvis resa med privat bil eller tåg till/från ditt vårdbesök - Information om sjukresor.
Handläggningstid
Vi handlägger ditt ärende så fort som möjligt, men beroende på ärendets karaktär och omfattning kan återkoppling dröja upp till 30 dagar.
Vid problem att skicka in formuläret
Testa att skicka in formuläret på nytt om det inte går första gången. Om det inte fungerar rekommenderar vi att du testar en annan webbläsare. Du är välkommen att kontakta vår kundtjänst om du vid flera tillfällen inte kunnat rapportera in ett ärende.
Telefon: 010 – 35 75 050