Här kan du skriva till oss

Här kan du skriva till oss angående klagomål eller synpunkter på din serviceresa , sjukresa eller färdtjänstresa.

Gäller ditt ärende ett klagomål eller synpunkt på din Serviceresa, det vill säga sjuk – eller färdtjänstresa, eller Närtrafik, ska du registrera ditt ärende här. Övriga ärenden såsom beställningar, frågor som berör till exempel färdtjänsttillstånd hänvisas till vår kundtjänst på telefon 010-21 21 021. Brådskande kundserviceärenden hänvisas till telefon 010 – 21 21 000.

I menyn under kan du lämna synpunkter, önskemål, förslag på förbättringsåtgärder med mera på det som rör tidigare resor med Kalmar länstrafik exempelvis linjesträckning och service/bemötande ombord på bussar och tåg.

Semestertider – Under semestertider kan handläggningstiderna vara något längre än vanligt. Vi ber om förståelse för detta samtidigt som vi jobbar för att återkoppla till dig så snart vi kan.

Uppdaterad 13 mars 2019